fredag den 22. juli 2011

endelig er link til artikel fremfundet.

Link til artikel

3 kommentarer:

  1. Dén var god at læse! Utroligt som konflikter mellem et par er så klassiske. Uanset at min mand og jeg slet ikke er som jer, så kan jeg læse, at flere af konflikterne går igen. Her er det blot mig, der er for porøs og ikke tillader, at han også er det! Interessant.

    SvarSlet
  2. Kære forfatterinde (nu ved jeg jo godt, at du hedder Malene, men det virker mere rigtig at fortsætte med at kalde dig forfatterinden). Sikke et fint og modigt interview. På mange områder har I jo den samme ligevægt og uligevægt, som der er i så mange andre forhold. Men det er en utrolig styrke, at I er så opmærksomme på hinandens forskellige sider. Og så bed jeg i øvrigt især mærke til dit udsagn med at du aldrig får lov til at være sårbar - eller giver dig selv lov til at være sårbar. Det overraskede mig lidt, for når jeg læser din blog oplever jeg en utrolig sårbar - men også stærk -kvinde. Måske er denne blog din sårbarhedsventil? Jeg glæder mig til at fortsat at følge dig her på bloggen, det er en af mine absolut yndlingsblogge, med en tone og stil der er så forfriskende - og jeg læser ikke særlig mange!

    SvarSlet
  3. Kære Anne. Tak for dine fine ord. Og du rammer hovedet på sømmet. Det, der står her på bloggen har ikke plads andre steder i mit liv :-) Det er lige præcis den side af mig, der i mange år ikke har fundet plads nogen steder - så for mig er det helt utroligt dejligt at give den frit løb her.
    Og Liv - det er også lidt af en befrielse for mig, at det vi bøvler med bliver genkendt af så mange :-) Det er ikke længere helt så pinligt, at man har sagt det højt og har tilstået, at det nogen gange ER helvedes både besværlige og smerteligt..

    SvarSlet